ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Οι παραδόσεις των προϊόντων πραγματοποιούνται προς το παρόν μόνο στην ελληνική επικράτεια.

  1.  σε 1 – 3 εργάσιμες ημέρες
  2. σε νησιωτικούς προορισμούς και δυσπρόσιτες περιοχές σε 1-5 ημέρες.

Οι παραπάνω χρόνοι υπολογίζονται από την ημέρα αναχώρησης της παραγγελίας από την εταιρεία μεταφορών προς τον παραλήπτη και είναι ενδεικτικοί. Ειδικότερα στις ακόλουθες περιπτώσεις, η καθυστέρηση στην παράδοση είναι συνήθης: (α) περίοδος αιχμής όπως ενδεικτικά εορταστικές περίοδοι (β) ανωτέρα βία όπως ενδεικτικά απεργία, ακραία καιρικά φαινόμενα ή σεισμός (γ) καθυστέρηση αποστολής του προϊόντος από τον προμηθευτή στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (δ) λανθασμένα στοιχεία παράδοσης ή επικοινωνίας πελάτη (ε) πληρωμή με τραπεζική κατάθεση καθώς μεταξύ διαφορετικών τραπεζών συνήθως πρέπει να παρεμβληθούν 1-3 εργάσιμες μέχρι να φανεί η μεταφορά στο λογαριασμό της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Προκειμένου να ολοκληρωθεί η παροχή της Υπηρεσίας συναινείτε στη γνωστοποίηση των απαραίτητων στοιχείων σου προς την ως άνω εταιρεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο), ώστε να ολοκληρωθεί η παράδοση.

Η διανομή των προϊόντων γίνεται από τις 9:00 μέχρι τις 18:00 από Δευτέρα ως Παρασκευή. Μόλις η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής, θα σου ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφοράς θα κάνει άλλες δυο προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσουν το προϊόν σε σένα, αφήνοντάς σου μια ειδοποίηση για να επικοινωνήσεις με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσεις μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σε εσάς είναι 3 εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες μας. Όταν το προϊόν επιστραφεί σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις εναλλακτικές που σου προσφέρουμε. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η εταιρεία δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στη διεύθυνση που μας έχεις ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.

Σε περίπτωση που τα στοιχεία που καταχώρησες στη φόρμα δεν είναι σωστά η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη παράδοση.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αλλαγή προϊόντων

Η αλλαγή προϊόντων γίνεται μέσα σε προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

  1. Το/τα προϊόν/α να βρίσκεται/ονται στη αρχική του/ς κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
  2. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς.
  3. Το/τα προϊόντα που θα παραγγελθούν αντ’ αυτών θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Σε αντίθετη περίπτωση, δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων λόγω αλλαγής προϊόντων.

Σε περίπτωση αλλαγής τα έξοδα επιστροφής των καθώς και τα έξοδα αποστολής των νέων αντ’ αυτών επιλεχθέντων προϊόντων στον πελάτη βαρύνουν τον πελάτη.

Ακύρωση παραγγελίας

  Κάθε παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί από τον χρήστη/πελάτη πριν αυτή ολοκληρωθεί με αφαίρεση των προϊόντων από το καλάθι αγορών πριν την ολοκλήρωση. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, αυτή μπορεί να ακυρωθεί από τον πελάτη/χρήστη μόνο αν δεν έχει τιμολογηθεί ή πληρωθεί και τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλεί μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του πελάτη. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη τιμολογηθεί, πληρωθεί ή και αποσταλεί, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά και να ενημερωθεί για τις λοιπές επιλογές του.

 

 

ss ss

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

ss ss

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 60€

ss ss

ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

ss ss

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ